François, antolatutako delinkuentzia-sare bateko buruaren semea, tiroketa batetik osorik irtengo da bere lehenengo lapurretan. aitaren lagun batengana jotzen du orduan babes bila, eta honek Rufin gaztea jartzen dio bizkartzain. François eta Rufin gaizkile-taldeen arteko gatazka arriskutsuan korapilatuko dira Parisko gaueko taberna-zuloetan, bizitza hutsaren pare estimatzen den bazter horietan.