Víctor eta Betty Frantzian barrena doaz autokarabana batean. Bikote ezohiko eta surrealista samarra osatzen dute, munta txikiko timatzaileak dira... harik eta egun batez, gogoz kontra bada ere, nazioarteko diru beltzeko trafiko-kontu batean nahasiko diren arte. Orduantxe hasiko dira komedia dibertigarri honetako benetako "komeriak": nahasteak, trikimailuak, behin eta berriz errepikatzen diren egoerak... Suitzatik Karibera diruz betetako maleta baten arrastoaren atzetik garamatzatenak.