Auzune marjinal batean, Adonai izeneko poeta elbarri batek olerkeriak errezitatu eta musika eta albisteak ematen ditu Pandemonium Irratiaren bidez. Irrati honen azpiegitura guztia bozgorailu bat da. utzitako eraikin batean gainean kokatua dagoena. Bertan bizi da Adonai bere amarekin, Carmín, eta umetan jaso zuten eta bere amorantea den Demetria "La Perra"-rekin. Carminek, halere, Radamés izeneko beste seme bat du begiko, ustelkeria-delitu batengatik giltzapetuta dagoena. Radamések dollarrez betetako maleta bat ematen dio bere amari. Onésimo eta Hermes, Demetriaz maitemindutako arlote gazte pareak, neskak xaxatuta, maleta lapurtuko dute.