Filme honek gizarte-justizia eta askapen nazionala eragile zituen gizon baten bizi-ibilbidea berregiten du, bizirik zenean legenda bat bazen ere, zendutakoan mitu bihurtu zena. Pelikulak ez du pertsonaiaren idealizazioa areagotzea helburu, baina nola ahaztu haren eginbide apartaren soslai erromantikoa. Filme dokumental honek El Che zenari buruzko datu ezezagun ugariren berri ematen digu, besteak beste, Kubatik alde egin eta Fidel Castrorengandik urrundu zenekoa, Afrikan bizitutako gora-beherak edo Bolivian armadak harrapatu eta hil egin zuenekoa, bere biografiaren alderdi berezko eta intimoenak ahaztu gabe.