Bere burua hiltzen saiatu den preso bat konortetik gabe aurkitzen dute bere zeldan. Presondegiko medikuari hots egiten diote hura berpiztera etor dadin eta ezbain etiko baten aurrean aurkitzen da. 1995ean Oklahomako kartzeka batean izandako benetako gertakarian oinarritua, izenburuak medikuen zinegite hipokratikoari aipamen egiten dio, zeinaren arabera medikuak gaixoaren bizitza salbatzen saiatu behar duen beti.