"Zaharra" herri txiki bateko zaharren egoitzan bizi den pentsionista bat da. Eguneroko asperraldia gainditzeko modurik ez du aurkitzen, harik eta zahar egoitzara harriko bi gazte azaltzen diren arte: bertatik igarotzekoa den txirrindulari-lasterketan bide-erakusle gisa jarduteko norbait behar dutela esanez. "Zaharrari" antolakuntzearen besokoa eta eskuko seinale bat ematen dizkiotte, eta eginkizun zehatz bat: txirrindulariak errepide nagusitik igarotzerakoan, hark bigarren-mailako errepideko trafikoa geldiaraztea, alegia. Itxuraz oso sinplea den zeregin honek zentzu berria emango dio bere bizitzari.