Ulee Jackson Foliran bizi den elezain bakarti eta goibela da. Ordea, gauzak aldatzera doaz. Aurrerantzean bi iloba mantendu beharko ditu, amak abandonatu eta aita (Jimmy, Uleeren semea) lapurreta batengatik kartzelan baitago; egoera honek senditarteko giroa txartu egingo du. Helen, neskatilen ama, bere senarrak lapurtutako dirua non ezkutatu zuen jakin nahi baitute. Gogoz lontra bada ere, Uleek bere bakardadetik atera eta bere familia defendatu beharko du.