Roy postari kuxkuxeroegia, ez du jendearen bizitza pribatua errespetatzen eta ez du etika profesionalik ere, sarritan jendearen posta irekitzen ibiltzen baita. Maitasunik ezagutzen ez duen pertsona da, lankideekin gaizki eramaten dena eta oso lagun gutzi dituena. Halaber, okerreko lekuan une desegokian egoteko abilezia du. Egun batez, Line izeneko neska batek giltzak buzoian jarrita ahazten ditu. Bi aldiz pentsatu gabe, giltzak hartu eta neskaren etxebizitzan sartzen da. Etxeko ataria zeharkatu orduko, bere bizitzak erabateko aldaketa izango du.