Francescok gutun bat jaso du, bere izeba Anitak Turkian ondasun bat jaraunspenean utzi diola jakinarazten diona. Istanbulera abiatzen da, dena delakoa saltzeko asmoz, baina hara iristean "hamam" bat dela ikusiko du, bere izebak urteetan zuzendutako bainou turkiarrak utzi dizkiola alegia. Orduan, negozioarekin arurrera jarraitzea erabakitzen du; lokala eskuratu nahi zuten espekulatzaileak oldarka hasiko zaizkio hartara. Marta bere emaztea Italian geratu da eta urruntasunak bien arteko aldentzea areagotu du, lehendik ere bazetorrena. Dibortzioa eskatzeko erabakia hartuta, Marta Turkiara doa; senarra zeharo aldatuta aurkituko du baina. Fusunekin, bainu turkiarren zaintzailea denaren alabarekin, isilpeko harreman bat daramala susmatzen du; sekulako ezustea hartuko du, ordea.