Max Carlyle itxuraz dena bere al duen zuzendari komertziala da: ezkontza zoriountsua, bi seme-alaba osasuntsu eta arrakastaz beteriko eginbidea. New Yorkera egiten duen bidaia batean, ustekabean ezagutuko duen Karenekin gau sutsu bat igaroko du, ezkondutako emakume seduzitzaile batekin. Elkarrekin izandako amodio-afera ahaztuko dutela agintzen diote elkarri, baina Maxek ezin du Karen burutik kendu eta bere emaztearengandik aldenduz joango da. Urte baten buruan, Maxen lagun onena den Charlie ospitalera eramaten dute hiesak jota hilzorian dagoela. Hura bisitatzera New Yorkera joaten denean, Karen, Charlieren anaiarekin, Vermonekin ezkonduta dagoela jakingo du. Karen eta Max bata-bestearekiko pasiozko sentimendu sutsuak itzaltzen saiatuko dira; hala ere, ezin ukatuzko errealitateari aurre egin beharko diote.