Bere emaztea beste gizon baten besoetan harrapatu eta hura hiltzeagatik zortzi ustez preso egon ondoren, nehin-behineki askatasunean uzten dute Takuro. Tokiotik urrun bizitzaldi berri bati ekiten dio ileapaintzaile gisa. Kartzelan zegoela otzandutako aingira bat du adiskide bakarra, baina, pizkanaka, Takuro jendeari irekitzen hasiko da eta lagunak ere egingo ditu bere lokalera bertaratzen direnen artean. Bizitza lazki aldatuko zaio bere buruaz beste egitera zihoan Keiko izeneko neska salbatzen duenean. Takurok ileapaindegian lana ematen dio eta bata bestea gustoko dutela konturatzen dira, baina halabeharrak euren iraganetara itzularaziko ditu.