Wend Kuuni gazteak ezusteko asko ekarriko dizkion bidaiari ekingo dio gaitasun ezezagun bat duen Pughneere bere arreba senda dezakeen petrikiloaren bila. Umezurtzat hartua; askok herriskara zorigaitza ekarri duela uste dute eta bere arrebaren gaisotasuna horren adierazgarri besterik ez dela. Edabe mirarizko baten sekretua gordetzen duen aztia aurkitzea beste irtenbiderik ez du bere izen ona eta arrebaren bizitza salbatu nahi baditu. Akzioa XIX. mende hasieran gertatzen da Nige ibaiaren eskualdean.