Los Angeles, 1950. Krimena eta ustalkeria nagusitzen ari dira boterearen korridoreetan, eta hiria hauen menpe erortzeko arriskuan dago. Polizia Departamenduko hiru ofizial, Jack, Ed eta Bud, beren akabera izan daitekeen azpijoko eta gezurrez jositako trama makurrean korapilatuta daude. Budek hilketa-kasu bat argitzeko giltza izan daitekeen Lynn Bracken izeneko emakume misteriotsu eta ederra galdekatzen du, baina hartaz maitemintzen hasia dela ohartuko da. Emakumeak Ed-en desiorik ezkutuenak pizten ditu halaber, bi polizien arteko gatazka sortaraziz.