Esperanza iraskasle alai eta maitekorra da, gay lagunez ingurutatuta berrogeigarren urtebetetzea ospatzen duena. Aitzitik, bakarrik sentitzen da, Ramon bere lagun onenaren antzera. Honi istripu bat getatzen zaionean, Esperantzak Robertorekin jartzen du harremanetan, emakumeak ezagutzen duen masaja-emaile batekin, haren zauriak sendatzen lagun diezaion. Ramon robertoz maitemintzen da itsuki, baina honek ez du bera maite. Esperantza bere lagunaren bihotz-kontuez kezkatuta dago eta harentzako bikote bat aurkitzen saiatuko da; baina Ramonek Robertoren maitasuna lortzen duenean, Esperantza apur bat baztertuko du. Halere, Esperantza lagunarengana itzuliko da nobioak Ramon abandonatzen duenean. Adiskidetasuna gauza guztien gainetik dagoela ikasi dute eta ez dute bere ametsetako gizona aurkitzeko itxaropena galtzen.