Jack Morrisey pianojoleak eta Vicky Rivas abeslari eder eta probolatzaileak Blue Cat Lounge klubean dihardute. Itxuraz ez zaie ezer falta: talentua, edertasuna eta oso maiteminduta daude; baina Jacken erabakiek Vickyren ametsak zapuztuko dituzte. Ordura arteko egoera aldatzera doa ordea, Jack eta Vickyri liluratze-ahalmenaz baliatuko dira, harik eta maitasuna ustekabean agertu eta dena hondatzen duen arte.