Frankek, munta txikiko "gamelu" batek, heroina saltzen du Tony bere lagunarekin. Droga Jugoslavia ohiko Milo izeneko trafikatzaile baten bidez lortzen dute. Droga-trike horietako bat zaputz gertatzen zaie; poliziak Frank atzemango du, baina bere aurkako frogarik ezean, aske uzten dute. Frank orduan, Milori diru mordoa zor diola konturatzen da; zeinak dirua lortzeko bi eguneko epemuga ematen dion herio-mehatxupean.