Juan Gutiérrez 44 urteko elektrikari bat da, langabezian geratu ondoren Madrilera lan bila abiatzen dena. Bai dirua, bai lana aurkitzeko indarrak ere berehala bukatuko zaizkio. Faboreak onartzeko edo amore eman eta emaztearekin itzultzeko harroegia denez, kale gorrian bizitzea beste erremediorik ez du. Hartara, Andy Cardoso ezagutuko du, hainbestean irauteko halamoduz moldatzen den Karibeko mulato bizkor eta optimista. Biak elkarrekin egundoko ibileren protagonista izango dira.