Bidaia existencial batean murgildutako hiru lagunen istorioa da. Niki, neska daniar bat, eta honen maitale diren bi anaia, Paul eta Julian. Hirurak elkarrekin ondo eramaten dira, aipatzeko moduko tirabira berezirik gabe. Anaiek kobratu berri duten jarauspen bati esker ez dute arazorik eta lasai antzean bizi dira New Yorken. Haatik, xixik gabe geratzen direnean euren nortasunen alse iluna azaleratuko da. Taldetik kanpoko mutil batek Nikirekin biltzen da, eta honek bere umezaroko tragedia kontatzen dio, Paul eta Julianekiko harremanaren sorburu dena.