Sweet William, hamar urtez kanpoan ibili eta gero, Ezkozia Berriko bere ezohiko senditartera itzultzen den homosezuela dugu. Igarotako urte hauek guztiak zeharo aldarazi dute; zorigabeko nerabe pottolo samarra izatetik, gazte argal eta bizkorra izatera aldatu baita. Alabaina, etxera bueltakoan, iraganeki mamuak berpiztuko zaizkio. Sweet Williamek iraganarekin dituen gogo-zorrak kitatu beharko ditu, bere bizitzan aurrera jarraituko dabu.