Santiagoko auzune bateko futbol taldeko futbolari bati partido jakin bat gal dezan proposatzen diote profesionala izateko aukeraren truke. Txileko iparraldean, mutiko batek pitxanga bat irabazten du, arratsalde osoa irauten duen partidu horietako bat, baina xoxik gabe geratzen da. Hiriburuko gazte bat Chiloé irlako bazter aldendu batean aurkitzen da selekzio nazionalaren partidu erabakiorraren egunean. Serón ahizpak dira inguruetako telebista-aparatu bakarraren jabeak; gizonezkoak partidua ikusteko haien etxean biltzen diren bitartean, emakume biak kapitaleko gazte birjina ohera eramateko lehian saiatuko dira.