Berlingo bikote gazte batek (Romeo eta Julieta) aldi berean tragikomikoa eta etsigarria den egoera bizi du; urtezahar-gaua Berlinetik kanpo pasa nahi dute, bertatik urruntzeko. Bidaian zehar bere harremana krisialdian murgilduko da. Mutilak neska berea izango balitz bezala tratatzen du, haren adimena gutxietsiz. Handik-honuntza bost egun nekagarri igaro ondoren, Berlinera itzuliko dira, baina beren eztabaiden eszenategia aldatzeko baino ez.