Gaur egungo Txinako hiri giroko gazte jendearen maitasun-istorio eta hauek guraso eta aiton-amonekin dituzten harrremanei buruzko pelikula. Ma Hong, musika-munduan ospetsu den pertsonaia batek neska bat maite du baina hau Singapurko negozio-gizon baten amorantea da. Beren erromantzea Ma-ren amonak errusiar musikari batekin duenarekin denboran bat gertatuko da.