Victoria, Ana eta Carla hiru gauzatan paretsu dabiltza: gazteak dira, Madrilen bizi dira eta beren bikotekideekin daramatzaten harremanak gainbehera doaz. Estatu Batuetan debekatuta dagoen baina Europan kultuzkoa den Kaktus hiltzailea bere azken filmea aurkeztera etorritako Roxy Foxy porno-izarrak hiru nesken bizitza asaldatuko ditu. Baina, egia esan, Roxyk sekulako sekretua ezkutatzen du, bonba atomiko baten eran leher daitekeen zerbait.