Mario lur jota dabil ikuskizunaren munduko profesional ona izan arren. Emazteak abandonatu egin du eta berrogei urtetako krisialdia pasatzen ari da. Tangoari buruz zuzendu behar duen filme baten enseiuetan babesa aurkitzen du. Dantzari eta aktoreak aukeratzeko saio batean Angelo ezagutuko du, bere pelikulan esku hartu nahi duen kabaret bateko jabe mafioso samarra. Talentu eta edertasun handiko dantzaria den Elenari, bere amoranteari, proba bat egin diezaion eskatzen dio Angelok Mariori. Neska eta Marioren artean erromantze arriskutsua pizten da, Angelo ez baitago Elena galtzeko prest.