Borrowertarrak aita Pod, ama Obdulia eta beren seme-alabak, Apurtxo eta Ilemotots dira. Gizaki ñimiño hauek 6,5 zentimetro luze besterik ez dauzkate eta Lendertarren (Joe, Victoria eta beren seme Pete) etxe azpian bizi dira. Egun batez, Ilemotots lurrazalera irteten da abentura bila, baina Petek harrapatzen du. Zorionez, mutikoak ez dio minik egiten eta lagunak egiten dira. Petek mansionearen jabea den bere izebamona Mary hil egin dela kontatzen dio Ilemototsi. Dirudienez, testamentua ez da inon ageri, eta Ocius Potter abokatu maltzur eta bihozgabeak etxea bertan behera bota nahi du.