Ted Stroehmanen bizitza pikutara doa arrakasta erdietsi behar zuen egun berean. Mary Jensen, institutuko mutil guztien ametsetako neskak, graduazio-festan bere bikotea izatea eskatzen dio, baina galtzetako kremailerarekin gertatzen zaion zoritxarreko ezbehar batek dena hondatzen du. Hamahiru urteren buruan, neska burutik kendu ezinik dabil. Hartara, Pat Healy, denik eta detektiberik gizatxarrena kontratatzen du neskaren egungo bizitza iker dezan. Mary lau seme-alaba dituen elbarri potola bihurtu dela jakinarazten dio Healyk, baina gezurretan ari zaio, neska oraindik oso polita baita; kontua zera da, detektibeak Maryrekin ligatu nahi duela. Eta ez berak bakarrik, baita Teden lagun guztiek ere. Zalantzarik gabe, "zerbait" gertatzen da Maryrekin.