Peppe Erromako lapur-talde bateko burua da. Adiskide batek lapurreta handi batean parte hartzera adoretzen du: Milanen Totocaldiko (italiar futboleko kiniela) apostuen dirua daraman furgoneta ostutzea. Milanen duten konplizea atxilotu egiten dute, eta halere aurrera jarraitzea erabakitzen dute, eta nahiz eta plana oso modu narratsean burutzen duten, harrapakin milioiduna lortzen dute. Erromara itzultzean, maleta geltokiko zaindegian uzten dute, baina lapurretako batek bertatik ateratzen du bazkari eder bat ordaintzeko, eta honen ondorioz ospitalera eraman behar izango dute. Beste lapurrek dirua berreskuratzen dute, baina inork ez du gordetzearen ardura hartu nahi, eta hartara maleta lorategian utzi eta poliziari deitzen diote.