Salvatorek hamar urte igaro ditu espetxean bere emaztearen maitalea hiltzeagatik. Presondegitik ateratzean emazteak beste gizon askorekin engainatu zuela eta senideak bere sineskortasunaz aprobetxatu zirela jakingo du. Orduan, berarentzat dagoen leku bakarra espetxea dela erabaki eta nola edo hala bertara itzultzen saiatuko da. Kartzelan behintzat, jendeak sentimendu zintzoak ditu eta lagun hurkoa errespetatzen dute.