Antoniok bere ama eta bost arreba mantentzeko lan egin beharra dauka, eta gainera eskualdeko piroteknikariaren alaba den Carmela sutsuarekin ezkontzeko aurreztu beharra. Erretoreak sakristau gisa hartzen du eta hileko diru-xoxak Napoliko kaleetan paskin komunistak pegatuz osatzen ditu. Erretoreak horren berri izaten duenean, sakristau postua kentzen dio. Eta hori gutxi balitz, andregaiaren aitak ezkontzea galerazten dio. Carmelak etxetik aldegiten du orduan eta Antoniok neskaren familiari aurre egin diezaion konbentzitzen saiatuko da. Neskaren aitak berriro errefusatzen duenez, Antoniok haren baimenik gabe Carmelarekin ezkontzea erabakiko du.