Amerikar karitate-elkarte bateko janari-paketeen banaketa batean, turista batek Ferdinando Esposito ikusi eta ezagutu egiten du, egun batzuk lehenago txanpon bat antzinakoa zela esanaz iruzur egin zion gizon bera. Jazarpen luze baten ostean, Bottoni goardiak atxilotu arren, ihes egitea lortzen du Espositok. Bottonik bere lana galdu nahi ez badu, hiru hilabete baino lehen aurkitu beharko du lapurra. Espositoren senitartera hurbiltzen da hari segada bat jarri asmoz, baina bien semeak elkarren lagun egingo dira. Goardia eta lapurrak atxiloketa negoziatzen dute: Espositok bidaiean kanpora doala itxurak egiten ditu, eta Bottoni hura itzuli artean bere familiaz arduratuko da.