Mario, Capannelle eta Ferribottek osatzen duten lapur banda trakets bateko burua da Peppe boxealari ohia. Bahietxean egingo duten lapurreta xehetasun guztiez antolatzen dute. Ordea, ez dakite kutxa gotorra nola ireki. Hartara, Dante Cruciani "profesore" espezialistarengana jotzen dute morroiloak lehertzen irakats diezan. Planaren arabera, aldameneko etxebizitzan sartu eta pareta zeharkatuz bahietxera sartzeko asmoa dute. Haatik, okerreko pareta bota eta sukalde batera aterako dira. Besterik ezean, bazkari goxo batekin arinduko dute huts egitea.