Kostaldeko hiri txiki batean gaude, neguak aspergarriak dira, uda partean giroa pitin bat animatzen delarik. Bertan, bost lagun desgogora bizi dira, ez dute kezkarik ezta lan egiteko gogorik ere, handik aldegiteko debaldeko ametsa besterik ez bada. Fausto neskazalea da; Albertok ume aurpegia du; Leopoldok idazle izan nahi du; Riccardo nagi hutsa da, eta Moraldo sentibera, beti dabil hiriburura joateko irrizkaz. Fausto haurdun dagoen Moraldoren arrebarekin ezkontzen da, denbora aurrera doan seinale. Alfer hutsak dira baina, ez dute aldatu nahi. Moraldok azkenik trena hartzeko adorea izango du, eta herritik ihesi doa besteei ezer esan gabe.