Agnese eta Cesira elkarrekin bizi diren bi lehengusu dira, lehenaren aitarekin eta izeba zahar batekin. Agnese ederra da, zirikatzailea eta gizonen begiradak erakartzen dituena. Cesira itsusiagoa eta ameslaria da, fantasiaz betea. Igarle batek maitasunean zorionekoa izango dela iragarri dio Cesirari Artizarraren zeinupean jaio baitzen, eta horregatik lau gizonezko berarekin maiteminduta daudela sinestuta dago. Alabaina, Cesirak bere ilusioak kearen moduan desagertzen ikusiko ditu, lau gizonetatik Mario argazkilariari Agnese gustatzen baitzaio; Romolok lapurtutako kotxe bat saltzeko modua besterik ez du buruan; Alesio poetak Cesira antzezlan bat idazmakinaz pasa diezaion erabiltzen du; eta azkenik Ignazio dago, Agnese haurdun uzten duen duen gizontasunez beteriko suhiltzailea.