Zenbait atalen bidez Napoliko gizon-emakume mota ezberdinak erakusten zaizkigu: Sofia adulteriogileak pizzaren orea prestatzen ari zen bitartean esmeraldazko eraztuna galdu duela sinestarazten dio senarrari; ama batek kale nagusian barrena eramaten du bere semearen hileta-autoa; ume batek behin eta berriz irabazten dio karta-jokalari aristokrata bati; gizon aberats bat prostituta batekin ezkontzen da bere andregaiaren suizidioaren ondorioz.