Antonio, eraikin bateko atezainak, oinordetzan hartzen du moneta-etxean lan egiten zuen maizter baten hamar mila lirako bileteak egiteko plantxa. Ezin izango dio tentaldiari eutsi eta tipografo batekin eta kartel pintore batekin elkartzen da dirua inprimatzeko asmoz. Hasieran gauzak ondo doazkie, egin dituzten biletetako bat estankoan sartzea lortzen dute, baina gauzak korapilatu egingo zaizkie jardunean dabilen faltsifikatzaile-banda batekin nahasten dituztenean. Arazoa okerragora joan aurretik, Antoniok poliziarengana aurkeztea erabakitzen du; baina, komisaldegira iristean, benetako banda atxilotu dutela jakingo du. Bere konplizeekin bildu eta euren elkartea deuseztea eta bilete faltsuak erretzea erabakitzen dute, baina Antoniok nahi gabe bere benetako dirua erreko du.