Kostaldeko herriska batean diharduen argazkilari bati santu zaindaria agertzen zaio bere eskuetan sekulako boterea duela adieraziz. Bere argazki kameraren "klik" bat nahikoa izango da objektiboaren koadroan ageri diren gaiztoak Lurreko azaletik ezabatzeko. Argazkilaria bere boterea modu egokian erabiltzen ahaleginduko den arren, hutsegitea oso erraza dela ohartuko da. Eta konturatuko da, halaber, aztikeria ez datorkiola santu zaindariarengandik, deabru berarengandik baizik.