Erromako auzo xume batean, Cenciok, familiaren usadioari jarraituz, lapurreta du ogibide, askatasun eta kartzela egonaldiak txandakatzen dituela. Cesira, auzolagun ederra, laguntzaile izan ohi du, alde batetik, beharragatik eta bestetik, laguna duelako. Lapurreta ikusgarri baten ondoren, zeinean Cencio poliziaz disfrazatzen den, lapur biak Raimondi merkatari gaztea iruzurtzen dute; baina Cesira, Raimondirekin maiteminduta dagoenez, dena utzi eta berarekin ezkontzen da.