Ivan eta Vanda Cavalli Erromara doaz eztei-bidaian. Vandaren ametsa Jeke zuria saileko protagonista ezagutzea da. Deskuiduan, Erromako inguruetan kanpoaldeen bila dabilen filmaketa-taldeari batzen zaio eta odaliska baten papera ematen diote. "Jekearekin" izango duen elkartzea etsipengarri samarra gertatzen zaio: egia esan, emakume lodi eta zakar baten menpean dagoen gizon zekena da, nahiz eta neskaren aurrean heroi plantak egiten dituen. Huts egindako abentura honengatik lotsatuta, Vanda Erromara itzuli eta Tiber ibaian bere buruaz beste egiten saiatzen da. Txalupa-zain batek salbatuko du ordea, eta garaiz iristen da hotelera senarrarekin Aita Santuaren audientzia batera joateko.