Ikuskarien munduan arrakasta lortzea amesten duen Lilianaren etorrerak barietate-konpainia txiki baten bizimodua asaldatzen du. Bere lehen emanaldian, ikusleak eta Checco, antzezlari-zerrendaren zuzendaria, bereganatzen ditu. Lilianan interesa duen abokatu batek bere jauregira gonbidatzen duenean Checco jeloskor jartzen da. Maitasuna eta handinahi artistikoak direla medio, Checcok taldea eta Melina bere andregaia uzten ditu eta Lilianarekin aldegiten du kontratu hobeagoen bila, alabaina, ez dute gauza handirik lortzen eta Melinak utzitako diruarekin Checcok konpainia berri bat sortzen du. Lilianak abandonatu egingo du hartara, enpresari batek ikuskizun handi bateko paper nagusia eskaintzen dionean.