Milango higiezinen elkarte batek hondatutako eraikinez betetako lur-sail bat erosten du Napolin, non oso jende xumea bizi baita. Enpresa honek maizter guztiak bidali nahi ditu etxebizitza berriak egiteko. Kaltetutako familia horietako bat Milanera doa protesta egitera eta Hegoalde txiro eta atzeratuan ez bezala lana aurkitzen dute azkenean Iparralde aberats eta industrializatutako hiri horretan.