Bigarren Mundu Gerra bitartean, Napoliko tranbia-gidari behartsu baten familiaren bizimodua aldatu egiten da naziek aita atxilotzen dutenean. Itzultzen denean, emazteak merkatu beltzean dihardu, semea lapur bihurtu da eta alaba, berriz, prostituta. Boterean faxistak, naziak eta armada amerikarra txandakatu dira, baina Napoliko txiroentzako gauzak ez dira aldatu, alegia, egunero hainbestean biziraun behar dute. Gaixotasun larria nozitzen duen alaba gazteena salbatu beharrak bizitzaren aurrean beste jarrera bat hartzera eta benetako baloreei buruz gogoeta egitera behartzen du familia.