Antonio Carotenuto mariskala bere destino berrira iristen da, inoiz ezer gertatzen ez den eta denek besteen arazoetan muturra sartzen duten mendialdeko herriska batera. Harroa eta neskazalea berau, Bersagliera gazte oparo eta berritsuarekin gutiziatzen da, baina hau Stelluti karabinero lotsatiarekin maiteminduta dago. Parrokoak ohartarazita, Carotenutok Anna emaginarekin erreparatzen du, Erroman seme sekretu bat duena. Azkenean, bikote biak zertu egiten dira, baina, araudi militarrak agintzen duenaren arabera, ezkondu izanak baja hartzea behartzen dio mariskalari eta karabineroa lekuz aldatzen dute.