Carloni komendadorearen alaba txikiak Lehenengo Jaurnatzea egin behar du Bazko egunean. Ordu eta erdi falta da eta jostuna ez da soinekoarekin agertu oraindik. Aita jantziaren bila abiatzen da, baina bidean burruka batean nahasten da, eta ezezagun bati soinekoa gorde diezaion eskatzen dio. Berreskuratu nahi duenean, gizon hori desagertu egin dela ikusten du. Etxera soinekorik gabe itzultzen da eta bere alaba negar batean dagoenez, kale-garbitzailearen alabaren soinekoa lortzen saiatuko da. Dirua eskaintzen dio, baina honek hori onartzen ez duenez, bizilagun baten jaunartze-soineko zaharra itxuraldatzea erabakiko dute. Berandu bide da ordea, zeremonia hastera baitoa; azken momentuan, komendadoreak soinekoa utzi zion gizona azaltzen da jantzia itzuliz, momentuko anabasan galdu zela esanaz.