1943ko iraila. Innocenzi tenienteorde gaztea zer egin ez dakiela dabil Italiako erregeak indar aliatuekin armistizioa sinatu eta gero. Bere konpainiako gizon guztiek ihes egin dute, Ciccarellik izan ezik, zeinarekin etxera bueltan abiatzen den. Gerrak suntsitutako herrialdean zehar doazela, bere herrikideen fusilamenduen lekuko izango da, ezkututako soldadu amerikar bat ezagutu eta bere aita topatuko du; honek semea Mussoliniren armadan errodaldatua ikusi nahiko zukeen. Azkenean Napolira helduko da, bertan alemanen aurka borrokatzera.