Abuztuko igande batez, Cesari Meloni Ostiako hondartzara doa bere familiarekin egun pasan, Erromako hainbat bizilagun bezala. Honen alaba Marcellak Enrico ezagutuko du, neskaren antzera aberats izateko ametsa duen mutila. Bestalde, Lucianak, zinean jardun nahi duen neska batek, Ricardo bere betiko mutil-laguna abandonatzen du, hondartzan produktore garrantzitsu batekin egoteko. Lan egiten duen hiltegian lapurreta egiten saiatuko da Ricardo, baina espetxean bukatuko du. Ercole udaltzaina bere andregaia Rosettak neskame diharduen etxera doa, haurdun dagoelako kaleratze mehatxupean dagoena, eta deskuiduan sute bat eragingo du plantxa piztuta uztean. Bien bitartean, Ostian, elkarri beren buruak aristokratatzat aurkeztu ondoren, Marcellak eta Enricok euren jatorri xumeak aitortu eta benetako maitasun istorioa biziko dute.