Espetxeko psikiatria-gela batetik, hogeita bost urteko Cesar gazteak egoera tamalgarri horretara bultzatu duten gertakariak kontatzen dizkigu. Cesar aberatsa eta guapoa zen, emakumeen artean arrakastatsua. Gau batez, Pelayo, bere lagun onenak, Sofia aurkeztu zion eta berehala oso ondo konpondu ziren elkarrekin, baina gau berean Nuria topatzen du, Cesarrekin itsututa dabilen neska bat; neskak bakean utziko duelakoan, hark egiten dion kotxez etxera eramateko eskaintza onartzen du. Nuriak, zeloek jota, amildegian behera botatzen du kotxea biak barruan doazela. Neska bertan hiltzen da eta Cesar itxuragabetuta gelditzen da; medikuek ezingo dute mutilaren aurpegia berregin. Gauzak harrigarriro korapilatuko dira Nuria berragertzen den egunean, bera Sofia zela esanaz.