Gizon batek gaueko irratsaio batera deitzen du Madrilen dagoeneko lau emakume hil dituela eta gau horretan beste bat hilko duela esateko. Entzule-kopuruan lehena izan nahi duen emakume-kazetari handizaleari arrastoak uzten dizkio, hurrengo biktima aurkitu dezan: ordubeteko epean aurkitzen badu, aske utziko duela zin dagio; osterantzean, akabatu egingo duela. María Ramos, kasua daraman epaileak, aditu-talde bat antolatzen du tartean Javier, jarraikako-hilketetan jakituna den auzitegi-psikiatra bat. Maríak Javierrekiko susmoak ditu, baina honek epailea eta kazetaria harrapatuko dituen bilbe konplexu bat ehotuko du, biak pertsonalki nola profesionalki aurrez aurre jarriz.