Hiria artega dago gauez. Gaur egunean, milurtekoaren amaiera dator. Harreman afektiboen aukera ezberdinak irudikatzen dituzten hainbat pertsonaien jarraipenik gabeko hamaika istorio jira eta bira. Ezin dute bata-bestea laztandu (komunikatu, maitatu). Egoera biluzak, non gizakiak bere emozio bizienak nola bere sen zitalenak aske uzten dituen. Maitasun desolatuak dira, baina maitasuna ere badago, maitasun mota asko dago. Elkarrengandik hurbil dauden arren, pertsonak batak-bestearekiko erabat ezezagunak izan daitezke. Entzun gabe hitz egin, aditu gabe entzun eta askotan begiratu gabe dihardute; baina itxaropen txinpart bat piztu daiteke noiznahi, komunikazio izpi bat, eta laztanak.