Victor, nerabe heldugabe eta marjinal bat, bere lehen sexu-jarduna izan zuen neskaren etxean, Elenarenean azaltzen da ustekabean; baina neska ez zegoen Victorren zain, bere gamelua espero zuen. Bizilagun batek deitu dituen bi polizia, David eta Sancho, Elenaren etxean sartzen dira. Borrokan ari direla, bala galdu batek David jotzen du ezustean eta ondorioz, betirako gurpil-aulki bati lotuta bizi beharko du. Sei urte geroago, David Elenarekin ezkonduta dago eta Victor kartzelatik ateratzen da mendeku bila. Clara ezagutzen du, etsituta dagoen Sanchoren emaztea, haren astinduak jasateaz nazka-nazka eginda dagoena, eta gaztearen ondoan zoriontsu izan daitekeela irudituko zaio, baina Victor Elena berriz ikusteko asmotan dabil. Pertsonaia hauek guztiak sinu saihestezianak lotzen ditu.