1974ko Espainian zehar bidaiatzen dute nerabe batek eta honen aitak. Autoa da munduan daukaten gauza bakarra. Euren bizitza aldaketa etengabea, baina alokatzen dituzten apartamentu guztiak oso antzekoak dira: behe-denboraldiko hilabeteetan kostaldeko urbanizazio bakandu eta babesgabeetan daude kokatuta denak. Neguko hondartza bakartiek osatzen dituzte Felipe protagonista nerabearen paisajeak, baina aurki aita eta biok itsasaldetik urrundu beharko dute eta euren bizimodua errotik aldatuko da.